2010-09-08

Sjuk(t) inlägg

Jag har varit sängliggandes sjuk sedan i söndags och börjar på riktigt bli orolig över att jag kommer att få liggsår, bli fet av allt godis och få fyrkantiga ögon utav allt tv och filmtittande. Öfft...
Internet känns som om det tagit slut efter att jag kollat facebook, kissies blogg, facebook, youtube och kissies blogg igen, det finns helt enkelt ingenting mer - det är slut.
Jag börjar fundera på livet och dess stora frågor; Varför försvinner det alltid en strumpa när man tvättar? Where the fuck does it go?!
Det är inge kul att vara sjuk, jag känner mig äcklig, smutsig, skinkig och liten.
Det enda positiva med att vara sjuk är att man får bli ompysslad trots att man är ett litet svin.
Det tycker jag är nice.

Krax! // Lillefot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar