2010-11-26

No rest for the wicked. Partymode on. Nedräkning till havoc börjar nu.

Sitter sömnlös och uttråkad hemma på soffan.
Är trots det rätt nöjd över mitt beslut att stå emot frestelser som öl och trevligt sällskap en fredag som denna.
Jag vet ju vad som lurar runt knuten, klockan är ju redan lördag och om inte allt för många timmar så sätter kvällen som hela familjen E.S.T-E.S.T.S har väntat på. Det är Lördagen med stort L, det är kvällen som kan gå till historien, det är en hel veckas pepp som ska släppas lös och detta tillsammans med världens kanske galnaste, roligaste, finaste och bästa människor som finns och jag börjar helt ärligt i denna stund bli lite rädd och nervös över vad som komma skall. Oavsett hur kvällen slutar, så vet jag att jag kommer vakna upp skräckbakis på söndag, men helt säkert med ett leende på läpparna, träningsvärk i magen (självklart inte efter ett träningspass) och med massor av nya galna minnen och historier att återberätta.
Lördag är dagen, partymode on, havoc är temat!
3, 2, 1, Skräck!
// Lillefot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar